Av 14ar - 12 oktober 2013 17:51

ledsen för dålig uppgradering. Men just nu är mitt liv toppen. En av mina vänner som jag har varit skit förbannad på och som har stört mig något enormt. Men nu har hon blivit jätte snäll och jag har blivit bra kompis med henne. Jag kan verkligen lita på henne och hon kan lita på mig. Inte nog med det jag har också VÄRDENS BÄSTA POJKVÄN!!! Jag är kär!:)

Av 14ar - 6 oktober 2013 21:49

då är det skola imorgon! imorgon ska vi åka och se på någon dans föreställning med skolan Vid 10 tiden. Sen skulle vi få någon överraskning när vi började vid 9 tiden undrar vad. Men just nu har jag verkligen ingen lust att gå till skolan imorgon. Att få blickar från ett antal personer är inget kul. Jag önskar verkligen att jag kunde fått vara mig själv och inte behöva veta att så fort jag går till mina vänner så märks det att de inte vill ha mig där.

Av 14ar - 4 oktober 2013 21:42

Jag är verkligen ledsen för att jag inte har skrivit något men har haft för mycket läxor.

Jag känner mig fortfarande utfryst i skolan men jag har varit mycket piggare i veckan. på badmintonen får jag verkligen vara mig själv. Utan den skulle jag fan och med tagit självmord. Min kompis säger att hon har ett shit liv men tänk på mig då (hon tänker på killar som dissar henne hela tiden).Men jag märker verkligen detta med genus mer och mer vilket jag kan tycka är jätte jobbigt. Kan det svenska samhället bara sluta med det. MAN KAN INTE VÄLJA KÖN. Vi har även sexualkunskap i skolan nu vilket berör mig något otroligt. Dessutom vågar jag inte säga att jag vill vara kille för jag hade börjat bli mobbad då:( den enda som vet det är mamma och jag får inte änns stöd från henne. Att jämt behöva gå runt och bära på det är skit jobbigt. jag går jämt runt för att tro att nu kommer det nu börjar det jag kommer bli mobbad. Jag får exempel inte klippa mitt hår kort för mamma för jag är igen kille. Min pappa bara går tillbaka i hemlighet (fast jag märker det) till sin gammla tjej och de utnyttjar varandra.

Det finns mer men ska lägga mig nu.

SNÄLLA kommentera tips som jag kan göra!!!

HJÄLP!:(

Av 14ar - 24 september 2013 17:23

Kul!:( va skola idag igen och som vanligt känner jag mig utfryst från några i klassen. Har ingen vän jag kan lita på fult ut känns precis som om jag är deras 2-3 hands val och att de hänger med mig bara för jag inte har någon annan att hänga med eller för de tycker synd om mig.

dessutom har jag ända sen jag var liten sagt att man inte kan välja kön själv PS! Vill vara KILLE!!!:( när var liten hade jag en tjejkompis och resten killkompisar. Hängde alltid med min bror och hans kompis, hans lillebror och deras granne. Min tjejkompis jag hade när jag var lite hänger jag lite med nu för tiden men hon har förändrats helt och man kan inte lita på henne.

Jag kan iallafall glädja mig av att jag har badminton ikväll ska bli skit kul:) där känns det iallafall som man får vara med:)

Av 14ar - 23 september 2013 12:09

igår kom jag hem från valkyrien. Vi nattseglade mellan lördagen och söndagen. Det var höga vågor och superkul. Vi åkte från hamnen 22.00 och var framme i Helsingör vi 02.00 jag och två till letade efter en toa i storbåtshamnen som vi låg i. Vi hittade toa men de va stängda. Så vi fick gå på båten.

igår gick vi upp 08.00 och jag var väldigt trött. Jag hade typ sovit i 5 h. Brukar sova i 10-12h. Vi åkte vid 09.00 tiden till hornbeck för att äta pölse och äpple/hallon paj. Sen åkte vi tillbaka hem. tio minuter efter jag kommit hem ringer pappa. Vill du hänga med gallejan (resturang) med farmor, farbror, farbrors fru (Nadja), pappa och bror Vid 17.00 tiden. Jag är skit trött och svarar okej. hade farmor inte varit med hade jag inte hängt med på grund av att hon har blodcanser och jag vill tillbringa så mycket tid med henne de sista året/åren :(

Idag har jag ingen skola för vi har typ studiedag. Jag ska göra läxa idag har skit mycket :(

Av 14ar - 21 september 2013 14:45

Sitter i bilen och väntar på mamma. bloggar senare!!!

Av 14ar - 21 september 2013 09:23

Stå för det ni har och tycker!!!

jag har fortfarande min nalle kvar och sover med han varje natt.

Av 14ar - 21 september 2013 08:53

Idag är det kulturnatten här och ikväll ska jag segla en stor skuta som jag seglade med i somras i Tyskland och var på det lägret i en vecka. I Tyskland seglade runt ön rügen men vi var även på fastlandet. Det var kul! ikväll ska vi segla till Danmark. Jag tror vi skulle till gilellej. Vi skulle nog även göra reklam för valkyrien. Och jag kan säga att jag inte vet någon som ska med förutom vår skeppare Pawel som jag har träffat en gång.   Det ska bli kul!!!. Anars ska jag bara till väla med mamma och köpa nya skor till mig.